Sea53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaklaşık bi 30 saniyedir bekliyorum sayfanın açılmasını sayfa hızı çok kötü hocam
Tamamdır hocam. Otimize edicem.
Bazı kişiler hızlı diyor bazıları yavaş genel bir webp operasyonu lazım