Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görünürde bir hata yok gibi ama çok demode sanki full kaplıyor reism kalitesi düşüyor haliyle falan resmindeki kaliteyi arttırsan bu sefer site geç açılacak falan filan
Bir kaç ayar yapıcam hocam ne yazık ki bu şekilde istediler.