• 14-11-2024, 17:08:47
    #1
    14 yıl boyunca bekleyip aldığım bir domain var burada konusunu açtığımda bir arkadaşım Türk letgo tarzında bir sistem söyledi bende araştırma yaparak https://www.trioangle.com/ sitesine ulaştım ama fiyatlandırmalara baktığımda baya bir fiyat istiyorlardı bugün bana geri döndüler bütçe filan sorduktan sonra bu işte ortak olmayı düşünürmüsünüz dediler 16 senedir R10 ailesinin bir parçasıyım siz arkadaşlarıma danışmak isterim sizce ortaklık yapayım mı? yoksa birikim yaparak scripti alıp kendim mi yoluma bakayım fikir verirseniz sevinirim
  • 14-11-2024, 17:11:49
    #2
    Ne kadar fiyat teklif ettiler?
  • 14-11-2024, 17:12:59
    #3
    Hocam öncelikle konuyu yanlış anlamış olabilirim. Kusura bakmayın. bu tür scriptler codecanyonda çok fazla var. Kalitelileri de var. Bu işlerde asıl iş bilirsiniz ki reklam, pazarlama vs.
    Ortaklıklara hiç sıcak bakmam o yüzden ilk dediğim mantığınıza yatarsa daha iyidir.
  • 14-11-2024, 17:19:17
    #4
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar fiyat teklif ettiler?
    Fiyat bekliyorum daha birşey teklif etmediler ortaklık düşüncelerini sordum siz ortalık için düşünceniz nedir dedim
    SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle konuyu yanlış anlamış olabilirim. Kusura bakmayın. bu tür scriptler codecanyonda çok fazla var. Kalitelileri de var. Bu işlerde asıl iş bilirsiniz ki reklam, pazarlama vs.
    Ortaklıklara hiç sıcak bakmam o yüzden ilk dediğim mantığınıza yatarsa daha iyidir.
    doğrudur aslında ama hocam dediğim gibi bunların scriptler daha detaylı incelemiştim
  • 14-11-2024, 17:27:21
    #5
    HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat bekliyorum daha birşey teklif etmediler ortaklık düşüncelerini sordum siz ortalık için düşünceniz nedir dedim

    doğrudur aslında ama hocam dediğim gibi bunların scriptler daha detaylı incelemiştim
    Ben olsaydım iyi bir teklife satardım.
  • 14-11-2024, 17:51:18
    #6
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsaydım iyi bir teklife satardım.
    bakalım hocam daha o konu hakkında da teklif gelmedi gelince bakacağız onada