HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyat bekliyorum daha birşey teklif etmediler ortaklık düşüncelerini sordum siz ortalık için düşünceniz nedir dedim

doğrudur aslında ama hocam dediğim gibi bunların scriptler daha detaylı incelemiştim
Ben olsaydım iyi bir teklife satardım.