14 yıl boyunca bekleyip aldığım bir domain var burada konusunu açtığımda bir arkadaşım Türk letgo tarzında bir sistem söyledi bende araştırma yaparak https://www.trioangle.com/ sitesine ulaştım ama fiyatlandırmalara baktığımda baya bir fiyat istiyorlardı bugün bana geri döndüler bütçe filan sorduktan sonra bu işte ortak olmayı düşünürmüsünüz dediler 16 senedir R10 ailesinin bir parçasıyım siz arkadaşlarıma danışmak isterim sizce ortaklık yapayım mı? yoksa birikim yaparak scripti alıp kendim mi yoluma bakayım fikir verirseniz sevinirim