• 13-11-2024, 22:42:10
    #1
    11.09'da bi talep oluşturdum. 12.09'da savunma istendi yazıyor lakin 2 ay olmasına rağmen bi dönüş yapılmadı bu konu hakkında nerden bilgi alabilirim? daha önce başına gelen varmı
  • 13-11-2024, 22:49:04
    #2
    Savunma süresi 30 gün diye biliyorum. Bu durumlarda talebi kabul etmek yerine firmayı bekliyorlar aylarca
  • 13-11-2024, 22:50:13
    #3
    Tüketici hakem heyetinde sürecin işleyişi başvuru yoğunluğuna ve tarafların savunma sürelerine bağlı olarak değişebilir. Başvurunuzla ilgili detaylı bilgi almak için bulunduğunuz ilçe kaymakamlığının Tüketici Hakem Heyeti birimine şahsen giderek ya da telefonla bilgi alabilirsiniz. İlgili heyetin yasal inceleme süresi 6 aya kadar uzayabileceği için sabırlı olmanız ve süreci takip etmeniz önerilir.
  • 13-11-2024, 22:50:58
    #4
    30 gün içinde cevap vermesi gerekiyor normalde , karşı taraf cevap vermemiz dosya hangi hakem heyetine bağlı ise telefonla yada yüz yüze iletişime geçmeniz lazım dosyalarda aşırı yoğunluk olduğu için beklersiniz size tavsiyem bir an önce adım atmanız cevap vermedikleri için şanslısınız sizin için iyi birşey
  • 13-11-2024, 23:52:36
    #5
    Aynı durumu 1 ay önce yaşadım. Fatura, sözleşme vb. şikayete dahil olan ne varsa eklemeniz gerekiyor. 1 ay "Savunma bekleniyor" şeklinde bekletildikten sonra aslında şikayetimin eksik evrak sebebiyle kapanmış olduğunu öğrendim. Şikayetinizin bağlı olduğu hakem heyetini aramanız en doğrusu olacaktır.
  • 14-11-2024, 13:16:43
    #6
    LaxBeGaSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 gün içinde cevap vermesi gerekiyor normalde , karşı taraf cevap vermemiz dosya hangi hakem heyetine bağlı ise telefonla yada yüz yüze iletişime geçmeniz lazım dosyalarda aşırı yoğunluk olduğu için beklersiniz size tavsiyem bir an önce adım atmanız cevap vermedikleri için şanslısınız sizin için iyi birşey
    AKSOYOGLU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumu 1 ay önce yaşadım. Fatura, sözleşme vb. şikayete dahil olan ne varsa eklemeniz gerekiyor. 1 ay "Savunma bekleniyor" şeklinde bekletildikten sonra aslında şikayetimin eksik evrak sebebiyle kapanmış olduğunu öğrendim. Şikayetinizin bağlı olduğu hakem heyetini aramanız en doğrusu olacaktır.
    fatihozdemir1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüketici hakem heyetinde sürecin işleyişi başvuru yoğunluğuna ve tarafların savunma sürelerine bağlı olarak değişebilir. Başvurunuzla ilgili detaylı bilgi almak için bulunduğunuz ilçe kaymakamlığının Tüketici Hakem Heyeti birimine şahsen giderek ya da telefonla bilgi alabilirsiniz. İlgili heyetin yasal inceleme süresi 6 aya kadar uzayabileceği için sabırlı olmanız ve süreci takip etmeniz önerilir.
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savunma süresi 30 gün diye biliyorum. Bu durumlarda talebi kabul etmek yerine firmayı bekliyorlar aylarca
    Teşekkür ederim, iletişime geçtim ortalama 5-6 ay sürüyor diyorlar ara ara edevlet'ten kontrol edin dedi kapattılar.