Aynı durumu 1 ay önce yaşadım. Fatura, sözleşme vb. şikayete dahil olan ne varsa eklemeniz gerekiyor. 1 ay "Savunma bekleniyor" şeklinde bekletildikten sonra aslında şikayetimin eksik evrak sebebiyle kapanmış olduğunu öğrendim. Şikayetinizin bağlı olduğu hakem heyetini aramanız en doğrusu olacaktır.