Yeni taşınacağım yer 60 daireli bir site, 12-15 araçlık otopark var, henüz yeni 10 aylık.
Araç sahibi olan olmayan herkesten ses çıktığı için ortak bir karara varılamamış.
Her daire için otopark yok, bu durumda kullanım şekli nasıl olmalı?
Şu an kaldığım yerde de daire sahibiyim ve 45 dairelik butik bir site, yine her daire için otopark yok ama önce gelen kapar mantığıyla ilerliyoruz ve herkes memnun