Konu
Site ve otopark kullanım hk.
09-11-2024, 11:25:49
#4
FaLCoN_TiGeR
Bizim binanın otopark kapasitesi 3/1 kadar önce gelen kapar mantığıyla park ediyoruz. Yer bulamayan yol kenarına çekiyor.