İleride çoğu ev sahibi araç alınca illa sorun çıkabilir. Evi alırken çoğu duruma bakıp almak lazım. Ben aldım. 6 daireli. Komşum kim bilmiyorum. Otopark var ama küçük. Evde birçok eksiklik var. Az daha param olsaydı ki kredi çekmek şu durumda hiç mantıklı olmadı benim için daha iyisini alabilirdim diye düşünüyorum. Aldığım müteahhit çok dengesiz biri. Soru sorulmuyor. Hemen bağırıp çağırıyor. Ama ileride satıp daha iyi bir yere geçmeyi düşünüyorum.