• 05-11-2024, 03:49:53
    #10
    L4WS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdaki bu tarz 300-500 için bu işlere girenlerin yaşı zaten küçük.
    Günlük 1K-2K dolandırsalar, aylık 40K-50K para yapıyor. O kafada, o zihniyette ve başka hiçbir işi olmayan o zavallı çocuklar için bunlar müthiş rakamlar.

    Küçük rakam diye şikayetçi olma oranı da herhalde %1 falandır. Onu da zaten "Zararı karşılamak istiyorum" der, 500 işlemden 3 şikayetin 1.000TL zararını karşılayıp yola devam ediyorlar.
    300-500 demeden herkes şikayetçi olsa, bir de üstüne aynı anda şikayetçi olunca, bak o zaman bir daha yapamayacak kıvama nasıl geliyor!
    Aynen katılıyorum hocam. Keşke bu dediğiniz önerinizi şimdiye kadar forumda organize olup uygulamış olsalar. Dolandırıcılardan o kadar tiksiniyorum ki suç bana karşı işlenmiş olmasa dahi suçlusu ceza alınca keyifleniyorum.
    Artık r10'da birisi şu ortak resmi şikayet işini organize etsin.
  • 05-11-2024, 04:43:58
    #11
    wantrepreneur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen katılıyorum hocam. Keşke bu dediğiniz önerinizi şimdiye kadar forumda organize olup uygulamış olsalar. Dolandırıcılardan o kadar tiksiniyorum ki suç bana karşı işlenmiş olmasa dahi suçlusu ceza alınca keyifleniyorum.
    Artık r10'da birisi şu ortak resmi şikayet işini organize etsin.
    Bence R10 bu işler için avukat ile anlaşmalı. Dava başına da bir ücret belirlemeli. Maalesef her gün avukata en az 10 dosya gider, avukatın da işi olur, bu yüzden uygun fiyata da anlaşılır, hem de üyeler R10'daki bu tarz problemlerini dijitalden halletmiş olur, dahası da R10'da bu işleri bu kadar kolay yapmaya cesaret edemezler artık.
  • 05-11-2024, 05:37:51
    #12
    L4WS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence R10 bu işler için avukat ile anlaşmalı. Dava başına da bir ücret belirlemeli. Maalesef her gün avukata en az 10 dosya gider, avukatın da işi olur, bu yüzden uygun fiyata da anlaşılır, hem de üyeler R10'daki bu tarz problemlerini dijitalden halletmiş olur, dahası da R10'da bu işleri bu kadar kolay yapmaya cesaret edemezler artık.
    %100 katılıyorum, bu fikri yönetime topluca mail veya pm yoluyla iletelim mi? Bir kişinin yazması bir anlam ifade etmeyebilir. Coşkun Beye istediği an doğrudan ulaşabilen tanıdığınız var mı?
  • 05-11-2024, 05:47:57
    #13
    Bütün ümidim gençliktedir
    L4WS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence R10 bu işler için avukat ile anlaşmalı. Dava başına da bir ücret belirlemeli. Maalesef her gün avukata en az 10 dosya gider, avukatın da işi olur, bu yüzden uygun fiyata da anlaşılır, hem de üyeler R10'daki bu tarz problemlerini dijitalden halletmiş olur, dahası da R10'da bu işleri bu kadar kolay yapmaya cesaret edemezler artık.
    11 yıldır forumun şikayet kategorisindeyim. Şahsen bir avukattan, savcıdan ve hakimden çok daha fazla davayı çözüme kavuşturmuşumdur. Fakat maddi kazancım 0. Manevi kazanç ise paha biçilemez.

    Söylediğinizin olması mümkün değil. R10 neden bir avukat ile anlaşsın? Anlaşmazlıklarda R10 bir taraf değil ki. R10 sadece bir yer sağlayıcı. Tıpkı Facebook, Twitter, Instagram gibi. Olması gereken, dolandırılanların haklarını aramaktan geri kalmaması. Yani bunu daha nasıl ve ne kadar anlatabiliriz bilmiyorum.
  • 05-11-2024, 15:38:11
    #14
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 yıldır forumun şikayet kategorisindeyim. Şahsen bir avukattan, savcıdan ve hakimden çok daha fazla davayı çözüme kavuşturmuşumdur. Fakat maddi kazancım 0. Manevi kazanç ise paha biçilemez.

    Söylediğinizin olması mümkün değil. R10 neden bir avukat ile anlaşsın? Anlaşmazlıklarda R10 bir taraf değil ki. R10 sadece bir yer sağlayıcı. Tıpkı Facebook, Twitter, Instagram gibi. Olması gereken, dolandırılanların haklarını aramaktan geri kalmaması. Yani bunu daha nasıl ve ne kadar anlatabiliriz bilmiyorum.
    Söylediklerinizde kesinlikle haklısınız, R10 bir taraf değil, yer sağlayıcı.

    Benim asıl söylemek istediğim; R10, bu tür sorunlar yaşayan üyeler için bir çözüm sunabilir. Amacım R10'un kendi kazancı için bir avukatla anlaşması değil; bu tür durumları takip edebilecek ve işlem başına belli bir ücret belirlenerek çalışabilecek bir avukatla anlaşması yönünde bir öneriydi. R10, doğrudan kendi adına bir avukatla anlaşmak yerine, dolandırıcılık gibi durumlarda iyi sonuçlar alabilecek sabit ücretli bir avukata yönlendirme yapabilir. Böylece, benzer sorunlar yaşayanlar bu avukatla kendi aralarında anlaşma sağlayarak işlemlerini takip ettirebilir. Bu öneriyi sunmamın sebebi, genelde 200-500 TL gibi küçük miktarlar için dolandırılan kişilerin avukat işlemleriyle uğraşmak istememesi. En azından bu konuda deneyimli bir avukat, toplu başvurularla maliyeti azaltabilir ve işlemleri yürütebilir. Böylece dolandırıcılar, R10’u bu tür işler için bir "kapı" olarak görmekten vazgeçebilir.