Bence R10 bu işler için avukat ile anlaşmalı. Dava başına da bir ücret belirlemeli. Maalesef her gün avukata en az 10 dosya gider, avukatın da işi olur, bu yüzden uygun fiyata da anlaşılır, hem de üyeler R10'daki bu tarz problemlerini dijitalden halletmiş olur, dahası da R10'da bu işleri bu kadar kolay yapmaya cesaret edemezler artık.
%100 katılıyorum, bu fikri yönetime topluca mail veya pm yoluyla iletelim mi? Bir kişinin yazması bir anlam ifade etmeyebilir. Coşkun Beye istediği an doğrudan ulaşabilen tanıdığınız var mı?