Aynen katılıyorum hocam. Keşke bu dediğiniz önerinizi şimdiye kadar forumda organize olup uygulamış olsalar. Dolandırıcılardan o kadar tiksiniyorum ki suç bana karşı işlenmiş olmasa dahi suçlusu ceza alınca keyifleniyorum.
Artık r10'da birisi şu ortak resmi şikayet işini organize etsin.
Bence R10 bu işler için avukat ile anlaşmalı. Dava başına da bir ücret belirlemeli. Maalesef her gün avukata en az 10 dosya gider, avukatın da işi olur, bu yüzden uygun fiyata da anlaşılır, hem de üyeler R10'daki bu tarz problemlerini dijitalden halletmiş olur, dahası da R10'da bu işleri bu kadar kolay yapmaya cesaret edemezler artık.