• 05-11-2024, 02:00:01
    #1
    Şikayet konularına bakmayı seviyorum. Hatta forumu sırf şikayet konularına bakmak için kullanıyorum diyebilirim. Fakat anlayamadığım birşey var. Bu dolandırıcılar neden bu kadar rahatlar? 200-300₺ gibi cüzi miktarlara bile dolandırıcılık yapanlar var.

    Nasıl 200-300₺ için birisini dolandırmaya ve en az 2-3 sene içeride yatmaya cesaret edebiliyorlar?
  • 05-11-2024, 02:02:33
    #2
    Keşke süreçler hızlı işleyip dediğiniz gibi 2-3 sene ceza alsalar ama öyle değil gibi.
  • 05-11-2024, 02:04:22
    #3
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke süreçler hızlı işleyip dediğiniz gibi 2-3 sene ceza alsalar ama öyle değil gibi.
    Hızlı bir süreç olmasa da işin sonunda sorun yaşayacakları meçhul hocam.
  • 05-11-2024, 02:25:49
    #4
    200-300₺ için ne cezası yatacaklar hocam 20-30 tane suç kaydı olanlar bile dışarıda.

    Böyle olmasını ben de istemezdim tabii ki ama böyle.
  • 05-11-2024, 02:28:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    2-3 sene mi ? Neye göre bu ? Hukuki dayanağı nedir ? Cumhuriyet savcısı nitelikli dolandırıcılık olarak dava açsa bile mahkemeden döner bence
  • 05-11-2024, 02:33:06
    #6
    Bu işi ileri düzey yapanların genelde anlattıkları.
    Açık hat (başkasının )
    İban (başkasının )
    Reklamcı olduğumdan öyle illegal teklifler geliyor ki anlatamam.Çıkarım desem öyle teklifler geliyor ki ...
    Aklınıza gelebilecek en büyük siteleri klonlayanlar vs vs .Emin olun çok daha rahatlar.
  • 05-11-2024, 02:34:56
    #7
    Forumdaki bu tarz 300-500 için bu işlere girenlerin yaşı zaten küçük.
    Günlük 1K-2K dolandırsalar, aylık 40K-50K para yapıyor. O kafada, o zihniyette ve başka hiçbir işi olmayan o zavallı çocuklar için bunlar müthiş rakamlar.

    Küçük rakam diye şikayetçi olma oranı da herhalde %1 falandır. Onu da zaten "Zararı karşılamak istiyorum" der, 500 işlemden 3 şikayetin 1.000TL zararını karşılayıp yola devam ediyorlar.
    300-500 demeden herkes şikayetçi olsa, bir de üstüne aynı anda şikayetçi olunca, bak o zaman bir daha yapamayacak kıvama nasıl geliyor!
  • 05-11-2024, 02:35:45
    #8
    Karakteristik ve ahlaksal bir durum. Bu iki özellik herkeste var ama herkes kullanmasını bilmez o ayrı mesele. İşte bahsettiklerinizde tam olarak bu iki özelliği kullanamayanlar.
  • 05-11-2024, 03:06:18
    #9
    Bu konu ceza almak felan değil hocam ya , haysiyetsizlik , çok aşağılık bir durum , bizim insanımız o kadar kötü duruma gelmiş ki ahlak seviyemiz rezillik içinde kimsede ne etik davranış kalmış ne de başka birşey. Bunlar tabiki ceza almadığı içinde çoğalıyor ama birazcık karakterde bitiyor mesele , ülkemiz insanların emeğini çalacak kadar kendini düşüren köpek sürüleriyle dolu maalesef. Rabbim düzgün insanlarla karşılaştırsın herkes kendini garantiye almadan büyük işlem yapmamaya dikkat etsin kimin ne olduğu belli değil bu devirde.