Şikayet konularına bakmayı seviyorum. Hatta forumu sırf şikayet konularına bakmak için kullanıyorum diyebilirim. Fakat anlayamadığım birşey var. Bu dolandırıcılar neden bu kadar rahatlar? 200-300₺ gibi cüzi miktarlara bile dolandırıcılık yapanlar var.
Nasıl 200-300₺ için birisini dolandırmaya ve en az 2-3 sene içeride yatmaya cesaret edebiliyorlar?