Bu konu ceza almak felan değil hocam ya , haysiyetsizlik , çok aşağılık bir durum , bizim insanımız o kadar kötü duruma gelmiş ki ahlak seviyemiz rezillik içinde kimsede ne etik davranış kalmış ne de başka birşey. Bunlar tabiki ceza almadığı içinde çoğalıyor ama birazcık karakterde bitiyor mesele , ülkemiz insanların emeğini çalacak kadar kendini düşüren köpek sürüleriyle dolu maalesef. Rabbim düzgün insanlarla karşılaştırsın herkes kendini garantiye almadan büyük işlem yapmamaya dikkat etsin kimin ne olduğu belli değil bu devirde.