Forumdaki bu tarz 300-500 için bu işlere girenlerin yaşı zaten küçük.
Günlük 1K-2K dolandırsalar, aylık 40K-50K para yapıyor. O kafada, o zihniyette ve başka hiçbir işi olmayan o zavallı çocuklar için bunlar müthiş rakamlar.
Küçük rakam diye şikayetçi olma oranı da herhalde %1 falandır. Onu da zaten "Zararı karşılamak istiyorum" der, 500 işlemden 3 şikayetin 1.000TL zararını karşılayıp yola devam ediyorlar.
300-500 demeden herkes şikayetçi olsa, bir de üstüne aynı anda şikayetçi olunca, bak o zaman bir daha yapamayacak kıvama nasıl geliyor!