Diş teli mi ? Şeffaf plak mı ?
14
●294
- 03-11-2024, 22:23:04Merhabalar, ön 2 dişimin arasında biraz boşluk var ve yanlarındaki 1-2 dişimde yamukluk var şeffaf plak veya diş teli takdırmak istiyorum ama pek bilgim yok. bilgisi olan arkadaşlar varsa bilgi verebilirse çok sevinirim. Ayrıyeten İstanbul içerisinde önerdiğiniz diş kliniği varsa isim alabilirim.
- 03-11-2024, 22:26:25Reklamlarda karşıma çıktı ama tel yerine şeffaf plak ile düzeltebiliyoruz diye.Raven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2024, 22:26:47Şeffaf plak bilmiyorum kullanmadım ama diş teli kullandım. Sadece üste taktırdım 9-10 ay durmuştu. Dişlerim küçükten beri yamuktu. Devlette de sıra aşırı çoktu. Aileme yük olmamak için ses etmedim ama doğru düzgün gülmeye çekiniyordum. İlk maaşımla dişlerime tel taktırdım. Hayatımda aldığım en iyi iki karardan birisiydi. Diğeri de bebek yapmak. İkisini de tavsiye ederim hayatın değişiyor
- 03-11-2024, 22:27:07Yok hocam yanlış yönlendirme yapmayasın. Şeffaf plaklar diş tellerine alternatif olarak sunulan bir tedavi yöntemidir.Raven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2024, 22:29:25Şeffaf plak tavsiye ederim fakat kaliteli bir yerde yaptırman gerekiyor. İleri seviye ağız taramaları ile tedavi boyunca kullanacağın plakları üretiyorlar. Örneğin 15 adet plak veriyorlar sana her aşamada bir sonraki plağa geçiş yaparak dişlerini hedeflenen şekle getiriyorsun. Konfor açısından da gayet iyidir.Providers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2024, 22:48:132. dediğine daha çok var hayırlısıyla o da olurneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Yakın zamanda taktıracağım bende diş telini.
Şuan araştıyorum İstanbulda önerdiğiniz yer var ise söyleyebilirsiniz.webcolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü duruyor ama yaptırmak lazım çürüme konusunuda sizden duydum ilk defa geçmiş olsun.mrtdmrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-11-2024, 22:57:26Hocam bildiğim bir yer var ama sağlık konusunda herhangi bir yere referans olmak istemem. Şimdi ben şurası iyi kaliteli yer git derim, sana kötü bir hizmet denk gelir bir şey olur. Kötü hissederim kendimiProviders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Yakın zamanda taktıracağım bende diş telini.