• 03-11-2024, 22:57:34
    #10
    Emin ol dolguyla falan öyle güzel düzeltiyorlar ki dişi diş teli takdirdigim için çok pişman oldum. Diş teli birebir çürüme yapmaz. Ama o baretleri her daim temizleyemiyorsun. Bir şekilde çürümeye sebep oluyor.
  • 03-11-2024, 23:15:24
    #11
    Şeffaf plak diş sıkmalarına karşı diş zarar görmesin diye yapılıyor daha çok, dişi düzeltmez kolay kolay. 1 yılı aşkın süredir şeffaf plak kullanıyorum öyle dişlerimde inci gibi dizime falan olmadı bilginize.
  • 04-11-2024, 12:43:51
    #12
    Bilen varsa devlet kaça takıyor ortalama teli
  • 17-11-2024, 13:23:47
    #13
    konu aktif bilgili arkadaşlardan yorum bekliyorum
  • 17-11-2024, 13:39:49
    #14
    Providers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, ön 2 dişimin arasında biraz boşluk var ve yanlarındaki 1-2 dişimde yamukluk var şeffaf plak veya diş teli takdırmak istiyorum ama pek bilgim yok. bilgisi olan arkadaşlar varsa bilgi verebilirse çok sevinirim. Ayrıyeten İstanbul içerisinde önerdiğiniz diş kliniği varsa isim alabilirim.
    3 yil dis teli taktim.

    Soyle anlatayim dis teli:
    dis teli tel olarak ve seffaf tel olarak geciyor. Seffafta dis teli dedigimizde aslinda braketler seffaf oluyor.
    Klasik Dis teli her zaman daha etkilidir, digeri ise gorunus olarak daha guzel gozuksede disi duzeltme suresi bir tik uzundur.

    Bence normal dis teli taktirin. Daha hizli sonuc alirsiniz. Hem daha ekonomiktir.


    Peki plak ne? Plak su dis teli ciktiktan (ister klasik ister seffaf dis teli kullanip ciktiktan) sonra, disler tekrar eski yerine donup yamulmasin diye 1 sene takilan plastik bir kaliptir. Bu kalip tel tadavisi sonucu ucretsiz verilir.


    Dis telini fazla kafaya takmayin herhangi bir ortodontist sizi tedavi edebilir. Kalkipta cok pahali hastanelere cok pahali doktorlara gitmenize gerek yok.
    Ayda 1 kere muayeneye gidiyorsunuz. Sert seyler yememelisiniz, braket kirilirsa panik yapmaniza gerek yok. Dislerinizi ortodontik bir dis fircasi ve arayuz fircalari ile temizlediginizde yeterli olur.

    Bu asamada dislerinizde sararmalar lekelenmeler olursa bunlar normaldir. TGeller cikinca temizliyorlar.
  • 17-11-2024, 14:04:12
    #15
    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yil dis teli taktim.

    Soyle anlatayim dis teli:
    dis teli tel olarak ve seffaf tel olarak geciyor. Seffafta dis teli dedigimizde aslinda braketler seffaf oluyor.
    Klasik Dis teli her zaman daha etkilidir, digeri ise gorunus olarak daha guzel gozuksede disi duzeltme suresi bir tik uzundur.

    Bence normal dis teli taktirin. Daha hizli sonuc alirsiniz. Hem daha ekonomiktir.


    Peki plak ne? Plak su dis teli ciktiktan (ister klasik ister seffaf dis teli kullanip ciktiktan) sonra, disler tekrar eski yerine donup yamulmasin diye 1 sene takilan plastik bir kaliptir. Bu kalip tel tadavisi sonucu ucretsiz verilir.


    Dis telini fazla kafaya takmayin herhangi bir ortodontist sizi tedavi edebilir. Kalkipta cok pahali hastanelere cok pahali doktorlara gitmenize gerek yok.
    Ayda 1 kere muayeneye gidiyorsunuz. Sert seyler yememelisiniz, braket kirilirsa panik yapmaniza gerek yok. Dislerinizi ortodontik bir dis fircasi ve arayuz fircalari ile temizlediginizde yeterli olur.

    Bu asamada dislerinizde sararmalar lekelenmeler olursa bunlar normaldir. TGeller cikinca temizliyorlar.
    Teşekkür ederim yorumunuz için. Diş teli taktıracağım.