3 yil dis teli taktim.
Soyle anlatayim dis teli:
dis teli tel olarak ve seffaf tel olarak geciyor. Seffafta dis teli dedigimizde aslinda braketler seffaf oluyor.
Klasik Dis teli her zaman daha etkilidir, digeri ise gorunus olarak daha guzel gozuksede disi duzeltme suresi bir tik uzundur.
Bence normal dis teli taktirin. Daha hizli sonuc alirsiniz. Hem daha ekonomiktir.
Peki plak ne? Plak su dis teli ciktiktan (ister klasik ister seffaf dis teli kullanip ciktiktan) sonra, disler tekrar eski yerine donup yamulmasin diye 1 sene takilan plastik bir kaliptir. Bu kalip tel tadavisi sonucu ucretsiz verilir.
Dis telini fazla kafaya takmayin herhangi bir ortodontist sizi tedavi edebilir. Kalkipta cok pahali hastanelere cok pahali doktorlara gitmenize gerek yok.
Ayda 1 kere muayeneye gidiyorsunuz. Sert seyler yememelisiniz, braket kirilirsa panik yapmaniza gerek yok. Dislerinizi ortodontik bir dis fircasi ve arayuz fircalari ile temizlediginizde yeterli olur.
Bu asamada dislerinizde sararmalar lekelenmeler olursa bunlar normaldir. TGeller cikinca temizliyorlar.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Diş teli taktıracağım.