Şeffaf plak bilmiyorum kullanmadım ama diş teli kullandım. Sadece üste taktırdım 9-10 ay durmuştu. Dişlerim küçükten beri yamuktu. Devlette de sıra aşırı çoktu. Aileme yük olmamak için ses etmedim ama doğru düzgün gülmeye çekiniyordum. İlk maaşımla dişlerime tel taktırdım. Hayatımda aldığım en iyi iki karardan birisiydi. Diğeri de bebek yapmak. İkisini de tavsiye ederim hayatın değişiyor