2000euroluk motorsiklet için senelik 600 euro sigorta çıkıyor burada merak ettiklerim
km soruyorlar mesela 10bin km dedik ama 15 bin km yaptik polis sorun eder mi yoksa 10 bin kmden sonra sigorta mi devre disi kaliyor sadece, birde nereden bilecekler kaç km yaptigimi?
baskasi kullanamaz sadece arac sahibi dersek baskasi kullanirken polis cevirse cezasi var mi yoksa sadece sigorta mi devre disi kaliyor?
birde senelik alirsak turkiyedeki gibi araci satinca geri kalan parayi iade alabiliyor muyuz?
Almanyada Araba Alan Oldu mu?
3
●122
- 02-11-2024, 16:19:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yani bu soruyu sorduguna gore Almanya'da yasadigini dusunuyorum
bir arkadasinin sorusu degildir herhalde
Almanya nin güvene dayali bir ülke oldugunu ve kurallara uyar buna göre yasarsan kafanin ağrımayacagi bir düzeni oldugunu da biliyorsundur
Almanya nin katakulliye affi yok mutlaka bi yerden cikiyor. Yaptirimlari ve cezalari sert.
Şimdi soruna gelirsek araç alim satimlarinda söyle bir durum var. Evet 1 yillik sigorta yaptirdin fakat 1 yil dolmadan sattiginda aradaki farki geri ödüyorlar. KM ile oynamani ya da farkli beyan etmeni önermem. Baska bir durumda degistirmek istersin bisey olur yalan beyana cezasi ağır. Sonra motor parasindan fazla ceza ödeme
he yapan var mi var. Ama patlayan da cok. Yani karar senin.
- 02-11-2024, 16:19:37Sigortaya yanlış bilgi verirsen hiç bir ödeme yapmaz ve hem karşı tarafı hemde kendi malınızı ödeme yapmak zorunda kalırsınız ayrıca eğer yaralanmalı ölümlü bir kaza olursa 10 milyonlarca Euro değerinde ödeme yapmanız gerekir ki bilmiyorum bütçeniz yeterli mi bunaoquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer aracı sadece 1 kişi kullanabilir derseniz o kişi kaza yaparsa sigorta karşılar ama başka birisi kaza yaparsa karşılamaz , Polis aracınızın kimin adına sigorta yaptığına bakmaz
Sigortadan aylık yapılabilir yani senelik ödeme yapmanız zorunlu değildir
bir arkadasinin sorusu degildir herhalde