Yani bu soruyu sorduguna gore Almanya'da yasadigini dusunuyorum bir arkadasinin sorusu degildir herhalde Almanya nin güvene dayali bir ülke oldugunu ve kurallara uyar buna göre yasarsan kafanin ağrımayacagi bir düzeni oldugunu da biliyorsundur Almanya nin katakulliye affi yok mutlaka bi yerden cikiyor. Yaptirimlari ve cezalari sert.
Şimdi soruna gelirsek araç alim satimlarinda söyle bir durum var. Evet 1 yillik sigorta yaptirdin fakat 1 yil dolmadan sattiginda aradaki farki geri ödüyorlar. KM ile oynamani ya da farkli beyan etmeni önermem. Baska bir durumda degistirmek istersin bisey olur yalan beyana cezasi ağır. Sonra motor parasindan fazla ceza ödeme he yapan var mi var. Ama patlayan da cok. Yani karar senin.