2000euroluk motorsiklet için senelik 600 euro sigorta çıkıyor burada merak ettiklerim
km soruyorlar mesela 10bin km dedik ama 15 bin km yaptik polis sorun eder mi yoksa 10 bin kmden sonra sigorta mi devre disi kaliyor sadece, birde nereden bilecekler kaç km yaptigimi?
baskasi kullanamaz sadece arac sahibi dersek baskasi kullanirken polis cevirse cezasi var mi yoksa sadece sigorta mi devre disi kaliyor?
birde senelik alirsak turkiyedeki gibi araci satinca geri kalan parayi iade alabiliyor muyuz?