• 30-10-2024, 22:24:11
    #1
    Merhaba hocalarim bir arkadaştan bir ürün alicam diyorum iste bana ilet (Benim Ticaret puaninim 19 Elhamdülillah kimseyi dolandirmadik) arkadaşında ticaret puani 1
    Sizce bu durumda ilk o mu urunu vermeli ilk benmi para atmaliyim
  • 30-10-2024, 22:26:19
    #2
    şüpheniz varsa ticaret yapmayın hocam. bu 1. kuralınız olmalı
  • 30-10-2024, 22:27:33
    #3
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şüpheniz varsa ticaret yapmayın hocam. bu 1. kuralınız olmalı
    Hocam işte arkadaş ilk sen at parayi diyor ancak bu tarz foruma bir şekilde kayit olup bu işleri yapan kişiler oluyorya bazen araya kayniyor yani ilk deneme ben olmiyim😅
    Fakat arkadaşa guveniyorumda
  • 30-10-2024, 22:28:30
    #4
    hocam ticaret puanı belli bir seviyede olmadan ticaret yapmayın tabi ilk olmak istemiyorsanız
  • 30-10-2024, 22:30:03
    #5
    opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ticaret puanı belli bir seviyede olmadan ticaret yapmayın tabi ilk olmak istemiyorsanız
    Sattığı şey lazim şuan o da konuya bakiyor
  • 30-10-2024, 22:32:13
    #6
    Başka arkadaslarin fikri yokmu?
  • 30-10-2024, 22:36:44
    #7
    Onlarında bir yerden başlaması lazım sen vermezsen ben almazsam yeniler nasıl sektöre girecek
  • 30-10-2024, 22:38:32
    #8
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlarında bir yerden başlaması lazım sen vermezsen ben almazsam yeniler nasıl sektöre girecek
    Hah işte ondan dolayı guvenmek istiyorum ama ilk onun ürünü vermesi gerekmezmi onu soruyorum hocam
  • 30-10-2024, 22:41:15
    #9
    Yusuuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hah işte ondan dolayı guvenmek istiyorum ama ilk onun ürünü vermesi gerekmezmi onu soruyorum hocam
    Alacağınız bir hizmet ise ilk önce iş sonra ödeme ancak direkt bir şey satın alacaksınız örneğin mail, eğitim, kod vs gibi o zaman ilk önce ödeme sonra ürün şeklinde olanı daha doğrusu bence. Ancak yine de ticareti yapacak olan sizsiniz karşılıklı diyalog nasıl bilmiyorum