Merhaba hocalarim bir arkadaştan bir ürün alicam diyorum iste bana ilet (Benim Ticaret puaninim 19 Elhamdülillah kimseyi dolandirmadik) arkadaşında ticaret puani 1
Sizce bu durumda ilk o mu urunu vermeli ilk benmi para atmaliyim
Ticaret nasıl yapilmali
9
●268
- 30-10-2024, 22:27:33Hocam işte arkadaş ilk sen at parayi diyor ancak bu tarz foruma bir şekilde kayit olup bu işleri yapan kişiler oluyorya bazen araya kayniyor yani ilk deneme ben olmiyim😅opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat arkadaşa guveniyorumda - 30-10-2024, 22:30:03Sattığı şey lazim şuan o da konuya bakiyoropyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2024, 22:38:32Hah işte ondan dolayı guvenmek istiyorum ama ilk onun ürünü vermesi gerekmezmi onu soruyorum hocamMarjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2024, 22:41:15Alacağınız bir hizmet ise ilk önce iş sonra ödeme ancak direkt bir şey satın alacaksınız örneğin mail, eğitim, kod vs gibi o zaman ilk önce ödeme sonra ürün şeklinde olanı daha doğrusu bence. Ancak yine de ticareti yapacak olan sizsiniz karşılıklı diyalog nasıl bilmiyorumYusuuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle