Merhaba hocalarim bir arkadaştan bir ürün alicam diyorum iste bana ilet (Benim Ticaret puaninim 19 Elhamdülillah kimseyi dolandirmadik) arkadaşında ticaret puani 1
Sizce bu durumda ilk o mu urunu vermeli ilk benmi para atmaliyim