• 27-10-2024, 22:55:27
    #19
    Moonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hasanustanin karşındayim bende hocam kurttepe şubesi 😃
    O zaman bayağı yakın evet. Zaten ikimizde merkezdeyiz bir ucundan diğer ucu kaç dakika sürecek altı üstü.
  • 27-10-2024, 23:00:58
    #20
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bayağı yakın evet. Zaten ikimizde merkezdeyiz bir ucundan diğer ucu kaç dakika sürecek altı üstü.
    bizim apartman 10 katli 3. katında otuyoruz evin altından metro geciyor her gecemeye zaten ev sallanıyor bende yine metro geciyor sandim baktim lambalar baya sallandi eşimde hamile korkmasin diye sokaga indik ama mecbur geri çıktık yapacak bitsey yok 😀
  • 27-10-2024, 23:05:39
    #21
    Moonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim apartman 10 katli 3. katında otuyoruz evin altından metro geciyor her gecemeye zaten ev sallanıyor bende yine metro geciyor sandim baktim lambalar baya sallandi eşimde hamile korkmasin diye sokaga indik ama mecbur geri çıktık yapacak bitsey yok 😀
    Valla bende 1. kattayım pek hissetmedim normalde çarpıntım ve ufak tefek de baş dönmesi oluyor bende. Onlardan biri diye düşündüm ama baktım çatır çatır sesler geliyor o an deprem olduğunu anladım . Annem de ses çıkarmayınca sesimi çıkarmadım. Depremi hissedenler ve duyanlar baktım ki annemi arıyor o zaman emin oldum deprem olduğuna. Şimdi deprem ağı uygulamasını da kurdum sürekli bildirim geliyor
  • 27-10-2024, 23:07:57
    #22
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bende 1. kattayım pek hissetmedim normalde çarpıntım ve ufak tefek de baş dönmesi oluyor bende. Onlardan biri diye düşündüm ama baktım çatır çatır sesler geliyor o an deprem olduğunu anladım . Annem de ses çıkarmayınca sesimi çıkarmadım. Depremi hissedenler ve duyanlar baktım ki annemi arıyor o zaman emin oldum deprem olduğuna. Şimdi deprem ağı uygulamasını da kurdum sürekli bildirim geliyor

    hocam bence o programi geri sil insanin psikolojisini bozuyor
  • 27-10-2024, 23:10:17
    #23
    Kozan'a sadece 1 günlüğüne gelmiştim oysa

  • 27-10-2024, 23:12:22
    #24
    Moonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bence o programi geri sil insanin psikolojisini bozuyor
    Doğru diyorsun bakalım. Umarım daha büyük depremler olmaz.