Moonlife adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adana'da Deprem mi oldu?
23
●596
- 27-10-2024, 23:00:58bizim apartman 10 katli 3. katında otuyoruz evin altından metro geciyor her gecemeye zaten ev sallanıyor bende yine metro geciyor sandim baktim lambalar baya sallandi eşimde hamile korkmasin diye sokaga indik ama mecbur geri çıktık yapacak bitsey yok 😀English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2024, 23:05:39Valla bende 1. kattayım pek hissetmedim normalde çarpıntım ve ufak tefek de baş dönmesi oluyor bende. Onlardan biri diye düşündüm ama baktım çatır çatır sesler geliyor o an deprem olduğunu anladım . Annem de ses çıkarmayınca sesimi çıkarmadım. Depremi hissedenler ve duyanlar baktım ki annemi arıyor o zaman emin oldum deprem olduğuna. Şimdi deprem ağı uygulamasını da kurdum sürekli bildirim geliyorMoonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2024, 23:07:57English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bence o programi geri sil insanin psikolojisini bozuyor - 27-10-2024, 23:12:22Doğru diyorsun bakalım. Umarım daha büyük depremler olmaz.Moonlife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

