English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman bayağı yakın evet. Zaten ikimizde merkezdeyiz bir ucundan diğer ucu kaç dakika sürecek altı üstü.
bizim apartman 10 katli 3. katında otuyoruz evin altından metro geciyor her gecemeye zaten ev sallanıyor bende yine metro geciyor sandim baktim lambalar baya sallandi eşimde hamile korkmasin diye sokaga indik ama mecbur geri çıktık yapacak bitsey yok 😀