English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bende 1. kattayım pek hissetmedim normalde çarpıntım ve ufak tefek de baş dönmesi oluyor bende. Onlardan biri diye düşündüm ama baktım çatır çatır sesler geliyor o an deprem olduğunu anladım . Annem de ses çıkarmayınca sesimi çıkarmadım. Depremi hissedenler ve duyanlar baktım ki annemi arıyor o zaman emin oldum deprem olduğuna. Şimdi deprem ağı uygulamasını da kurdum sürekli bildirim geliyor

hocam bence o programi geri sil insanin psikolojisini bozuyor