Göz doktorundan aldığım reçete ile kontakt lens alacağım doktor reçeteye lensin markası olarak acuvue oasys for astigmatism yazmış. Atasun optik 3 aylık kullanım için 900 tl, başka bir optikçi ise 1900 tl fiyat verdi 3 ay kullanım için..
Bu kadar fiyat farkı anormal geldi acaba birisi yanlış ürün sanıp mı fiyat verdi yoksa atasun optik bir şeyleri eksik mi veriyor acaba
ve lensin yanına ek olarak neler almam gerekiyor, kullanım için tavsiyeleriniz nelerdir?
Kontakt lens kullananlara sorum var
8
●158
- 26-10-2024, 16:02:43
- 26-10-2024, 16:10:342. optikci 3 ay değilde 6 ay demiş olabilir mi ?
astigmatta çok büyük fark yoksa 2 göz için aynı lensi 2sinde de kullanırsın diye 1 kutu vermiştir ondan 3 aylık diyorlar(bir kutuda 6 tane bulunur).
diğer gözlükçü her 2 göz içinde ayrı ayrı lens paketi veriyorsa fiyat x2 olmus olabilir ama bu durumda da bir kutuda 6 tane olduğu için 6 ay kullanırsın - 26-10-2024, 16:13:12peki aldığımda ne almam gerekiyor hocam yanında yoksa gereken her şey kutuda var mı ve sağ sol aynı sanırım dediğiniz gibi reçetede tüm değerler aynıBykaraer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2024, 16:14:33Lensci veya lensmarket uzerinden alabilirsiniz.
Lens solusyonu ve lens yeterli olur - 26-10-2024, 16:16:23Merhabalar. Sorunuza cevap veremeyeceğim ancak biz lenslerimizi uzun bir süredir https://www.lensmarket.com/ alıyoruz. Fiyat için bakmanızı öneririm.
- 26-10-2024, 16:17:19ekstradan lens soliüyonu alman lazım. Solüsyon yanında genelde lens kabı cıkar zaten. lensleri çıkarınca kutusuna koy solüsyonu dökersin. Göz numaraların farklıysa kaba koyarken hangi tarafa koyduğunu unutmaSaul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 26-10-2024, 16:18:191900 olan 6 aylıktır, fakat air optik aqua modelleri astigmat ve miyop için daha iyi. Yumuşak lensler, 20 yıldır bende de hem astigmat hem de miyop var. Air optik kullanıyordum değişiklik olsun dedim 20 yıl sonra acuvue aldım sert geldi. Tekrar air optik devam. Özellikle astigmat ve miyop varsa tabsiye ederim.
- 26-10-2024, 16:39:23İnternetten al, bir de illa o markayı almak zorunda değilsin. Genelde doktorlar paso Acuvue yazıp gönderiyor. Gözümde batma yapıyor benim, biraz daha pahalı ama Dailies'e geçtim.
