Konu
Kontakt lens kullananlara sorum var
26-10-2024, 16:38:30
#8
GLAADIO
marka guzel, bende Bausch Lomb kullanıyorum. Aynı marka bulamayınca Acuvue Oasys Toric aldım gayet rahat.