Göz doktorundan aldığım reçete ile kontakt lens alacağım doktor reçeteye lensin markası olarak acuvue oasys for astigmatism yazmış. Atasun optik 3 aylık kullanım için 900 tl, başka bir optikçi ise 1900 tl fiyat verdi 3 ay kullanım için..
Bu kadar fiyat farkı anormal geldi acaba birisi yanlış ürün sanıp mı fiyat verdi yoksa atasun optik bir şeyleri eksik mi veriyor acaba

ve lensin yanına ek olarak neler almam gerekiyor, kullanım için tavsiyeleriniz nelerdir?