• 20-10-2024, 12:40:55
    #1
    Girebilen varmı kaç gündür cıvıttı sürekli kopuyor
  • 20-10-2024, 12:44:34
    #2
    Yarım saat önce kart çektirdim bir problem yaşamadım bu sefer posta.

    Uygulamaya da giriyor ama işlem yapılmıyor yükleniyor ikonu ekranda takılı kalıyor, son güncellemeden sonra düzelmişti yine bir şeyler olmuş anlaşılan.
  • 20-10-2024, 12:45:08
    #3
    Çözüm yerine isim değiştirmekle uğraşıyorlardır şimdi
  • 20-10-2024, 13:18:02
    #4
    Şuan da girişler normal bir sorun görünmüyor.