Enpara girebilen varmı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Enpara girebilen varmı
3
●
170
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Enpara girebilen varmı
20-10-2024, 12:40:55
#1
on2
Girebilen varmı kaç gündür cıvıttı sürekli kopuyor
20-10-2024, 12:44:34
#2
shijie
Yarım saat önce kart çektirdim bir problem yaşamadım bu sefer posta.
Uygulamaya da giriyor ama işlem yapılmıyor yükleniyor ikonu ekranda takılı kalıyor, son güncellemeden sonra düzelmişti yine bir şeyler olmuş anlaşılan.
20-10-2024, 12:45:08
#3
YAppPro
Çözüm yerine isim değiştirmekle uğraşıyorlardır şimdi
20-10-2024, 13:18:02
#4
_Forbidden_
Şuan da girişler normal bir sorun görünmüyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler