• 17-10-2024, 11:26:07
    #46
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İdeal yaş diye bir şey yok "İdeal Eş" Bulunduğu zaman evlenilir.

    İşini düzenini kurmadan evlenme
    Başlayalım arkası gelir deme
    Millet eğlenecek diye Harcama yapma
    Evlenince düzelir /Buna katlanırım Vs. deme

    Ama Yapacaksın ve Diyecek sin ( Hep öyle yaparız )

    En güzel, En Doğru Cevap
  • 17-10-2024, 12:38:11
    #47
    Bence iş ve para tamamsa, tabi en önemlisi evlenecek biriai bulundu ise 25-30 arası. Para ve evlenecek birisi yoksa ne zaman bulunursa, varsa da çok erken evlenmemeli bence.
  • 17-10-2024, 12:57:08
    #48
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    aklın başına gelmeden evlen. gelince evlenemezsin
  • 17-10-2024, 14:01:54
    #49
    30+ çünkü gerisi zulüm oluyor.
  • 17-10-2024, 14:27:48
    #50
    Kadınlar kızarsa kızsın ama 30yaş altı kadınla evlenmemeye çalışın. Ne kadar 30a yakın o kadar iyi.
    18-30 arası kadınların zihinsel fonksiyonları sanki duruyor. O yüzden ideal yaş değil kadının ideal yaşı önemli
    23yaşında bi kadın kendi evi arabası yokken sizden ister. Sürekli gezip tozmak isteyecek(o erkek para biriktirir diyen arkadaşa) maaş yetiremeyip kredi üstüne kredi çekeceksin sonra senden boşanacak vs vs...

    Etrafımda -30 ile evlenip bunları yaşamayana denk gelmedim
  • 17-10-2024, 14:31:33
    #51
    Platin üye
    Ağırlıklı olarak evli olanlar pişman, evlenmeyenler pişman Ortası çok zor galiba
  • 17-10-2024, 14:46:31
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Genelleme yapmıyorum ama birçok evliliğin temeli bu şekilde atılıyor: "Yalnız kalamadıkları için sevgili arıyorlar, ayrılamadıkları için evleniyorlar, boşanamadıkları için çocuk yapıyorlar..." trajikomik bir durum.

    Bugün, evlilikler çoğunlukla kadınlara yönelik toplumsal baskı nedeniyle gerçekleşiyor. "evlen!, yaşın geçiyor, çocuğun olmaz!"

    Evlilik yaşı diye bir şey yoktur!
    Evliliğe hazır olma zamanı vardır ve bu da maddi durumla doğru orantılı olarak gelişir. "Evlilik bereket getirir, çocuk nasibiyle gelir" gibi fakir avutmalarına inanmayın.

    Mutlu evlilik yoktur, sadece iyi rol yapan iki insan vardır...
  • 17-10-2024, 14:48:11
    #53
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadınlar kızarsa kızsın ama 30yaş altı kadınla evlenmemeye çalışın. Ne kadar 30a yakın o kadar iyi.
    18-30 arası kadınların zihinsel fonksiyonları sanki duruyor. O yüzden ideal yaş değil kadının ideal yaşı önemli
    23yaşında bi kadın kendi evi arabası yokken sizden ister. Sürekli gezip tozmak isteyecek(o erkek para biriktirir diyen arkadaşa) maaş yetiremeyip kredi üstüne kredi çekeceksin sonra senden boşanacak vs vs...

    Etrafımda -30 ile evlenip bunları yaşamayana denk gelmedim
    İnan bana 30 üstü de farklı değil Hele Türkiye kadını (Rum, Kürt, Ermeni Vs. Fark etmiyor) Allah düşman başına vermesin
  • 17-10-2024, 14:50:08
    #54
    Anlaşacağın kişiyle evlendikten sonra yetim bir önemi yok 18 yaş da olabilir..

    Genel olarak Türk kızları evlenecek insan potansiyeli olmaktan çok uzakta..

    Rus, Suriye, Bangladeş, İrlanda fark etmez türk kızı kendini farklı bir şey zannediyor..