AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadınlar kızarsa kızsın ama 30yaş altı kadınla evlenmemeye çalışın. Ne kadar 30a yakın o kadar iyi.
18-30 arası kadınların zihinsel fonksiyonları sanki duruyor. O yüzden ideal yaş değil kadının ideal yaşı önemli
23yaşında bi kadın kendi evi arabası yokken sizden ister. Sürekli gezip tozmak isteyecek(o erkek para biriktirir diyen arkadaşa) maaş yetiremeyip kredi üstüne kredi çekeceksin sonra senden boşanacak vs vs...

Etrafımda -30 ile evlenip bunları yaşamayana denk gelmedim
İnan bana 30 üstü de farklı değil Hele Türkiye kadını (Rum, Kürt, Ermeni Vs. Fark etmiyor) Allah düşman başına vermesin