Genelleme yapmıyorum ama birçok evliliğin temeli bu şekilde atılıyor: "Yalnız kalamadıkları için sevgili arıyorlar, ayrılamadıkları için evleniyorlar, boşanamadıkları için çocuk yapıyorlar..." trajikomik bir durum.
Bugün, evlilikler çoğunlukla kadınlara yönelik toplumsal baskı nedeniyle gerçekleşiyor. "evlen!, yaşın geçiyor, çocuğun olmaz!"
Evlilik yaşı diye bir şey yoktur!
Evliliğe hazır olma zamanı vardır ve bu da maddi durumla doğru orantılı olarak gelişir. "Evlilik bereket getirir, çocuk nasibiyle gelir" gibi fakir avutmalarına inanmayın.
Mutlu evlilik yoktur, sadece iyi rol yapan iki insan vardır...