• 15-10-2024, 20:10:06
    #1
    Şu sıralar Bangladeş'ten hallice olan Adana'daki ilkel ve pahalı otobüs sisteminden kurtulmak için elektrikli bisiklet arayışı içine girdim. Bütçem 20k. 2.El almaya da tamamım açıkçası.
    Her neyse RKS'nin CD35 elektrikli bisiklet modelini gördüm internette çok hoşuma gitti. Bundan 4 ay önce çekilmiş bir videoyu gördüm ve adam bisikleti 20k'ya aldığını söyledi. Şu an bisikletin fiyatı 30k arkadaşlar. 2. elleri de minimum 23k'dan başlıyor. Bisiklet ya bisiklet abi. Yani neredeyse 290 dolar zam gelmiş. Nasıl? Neden? 4 ayda?

    Yorumunuz nedir arkadaşlar?
  • 15-10-2024, 20:11:34
    #2
    Zam'a da zam gelmiş.
  • 15-10-2024, 20:11:51
    #3
    Güncelleme
  • 15-10-2024, 20:12:35
    #4
    2020 karantina sonrası fiyatlar uçtu ne olduysa bu yıldan sonra oldu
  • 15-10-2024, 20:32:00
    #5
    şehiriçi belediye otobüseri mi pahalı. ne kadar biletler?
  • 15-10-2024, 20:36:20
    #6
    eskiden insanlar muz cumhuriyeti derdi anlamazdım safmışım yaş aldıkça anladım

    millet cidden böyle. sadece aç gözlü. maymun iştahlı,
    sebep olmasa bile zam yapar hale geldiler. afiyet olsun.
    • likurgus
    likurgus bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-10-2024, 20:37:14
    #7
    wpgear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şehiriçi belediye otobüseri mi pahalı. ne kadar biletler?
    Öğrenci olduğum için öğrenci kartı kullanıyorum. 15TL ödüyorum her biniş için günlük 60TL veriyorum yani. Sivilseniz her binişe 30 TL ödüyorsunuz. Bunun dışında otobüs şoförleri de conodan farksızlar durak diye bir kavram yok orta şeritten bile yolcu alıp indirirler. 6km'lik yolu 40dk'da falan gidiyorsunuz.