şehiriçi belediye otobüseri mi pahalı. ne kadar biletler?
Öğrenci olduğum için öğrenci kartı kullanıyorum. 15TL ödüyorum her biniş için günlük 60TL veriyorum yani. Sivilseniz her binişe 30 TL ödüyorsunuz. Bunun dışında otobüs şoförleri de conodan farksızlar durak diye bir kavram yok orta şeritten bile yolcu alıp indirirler. 6km'lik yolu 40dk'da falan gidiyorsunuz.