Şu sıralar Bangladeş'ten hallice olan Adana'daki ilkel ve pahalı otobüs sisteminden kurtulmak için elektrikli bisiklet arayışı içine girdim. Bütçem 20k. 2.El almaya da tamamım açıkçası.
Her neyse RKS'nin CD35 elektrikli bisiklet modelini gördüm internette çok hoşuma gitti. Bundan 4 ay önce çekilmiş bir videoyu gördüm ve adam bisikleti 20k'ya aldığını söyledi. Şu an bisikletin fiyatı 30k arkadaşlar. 2. elleri de minimum 23k'dan başlıyor. Bisiklet ya bisiklet abi. Yani neredeyse 290 dolar zam gelmiş. Nasıl? Neden? 4 ayda?
Yorumunuz nedir arkadaşlar?