• 14-10-2024, 11:00:22
    #1
    donanim.net
    Merhabalar,

    Bu fon olaylarından çok anlamıyorum. Borçlanma fonu şuan kısa sürede vadeliden daha iyi getiri sağlıyor gibi görünüyor. Bu konuda bilgisi olanlar bilgilendirme yapabilir mi?

    Edit: Oto düzeltme kurbanı olmuş başlık, değişim için bildirdim kusura bakmayın.
  • 14-10-2024, 11:14:38
    #2
    Fonun yapısını iyi incelemek gerek yüzde kaçı fon-hisse senedi, kaçı borçlanma senedinde barınıyor ya da tümü borçlanma senedi varlığında mı
    Grafikleri de oldukça iyi okumak gerek. Örneğin 6 aylık süreçte neredeyse eksi yazan fonun 1 yıl öncesine bakıldığında 2x yapmış olabiliyor. Hal böyleyken burada tavsiye vermek doğru olmaz.
  • 14-10-2024, 11:23:29
    #3
    donanim.net
    Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fonun yapısını iyi incelemek gerek yüzde kaçı fon-hisse senedi, kaçı borçlanma senedinde barınıyor ya da tümü borçlanma senedi varlığında mı
    Grafikleri de oldukça iyi okumak gerek. Örneğin 6 aylık süreçte neredeyse eksi yazan fonun 1 yıl öncesine bakıldığında 2x yapmış olabiliyor. Hal böyleyken burada tavsiye vermek doğru olmaz.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.
    Ana para korumalı günlük fon. Qnb'nin kısa vadeli borçlanma araçları fonu olarak geçiyor. 0,35 günlük getirisi var. Tek bilgim bu, fon olaylarından hiç anlamadığım için sormak istedim.