Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fonun yapısını iyi incelemek gerek yüzde kaçı fon-hisse senedi, kaçı borçlanma senedinde barınıyor ya da tümü borçlanma senedi varlığında mı
Grafikleri de oldukça iyi okumak gerek. Örneğin 6 aylık süreçte neredeyse eksi yazan fonun 1 yıl öncesine bakıldığında 2x yapmış olabiliyor. Hal böyleyken burada tavsiye vermek doğru olmaz.
Bilgilendirme için teşekkür ederim.
Ana para korumalı günlük fon. Qnb'nin kısa vadeli borçlanma araçları fonu olarak geçiyor. 0,35 günlük getirisi var. Tek bilgim bu, fon olaylarından hiç anlamadığım için sormak istedim.