Merhabalar,
Bu fon olaylarından çok anlamıyorum. Borçlanma fonu şuan kısa sürede vadeliden daha iyi getiri sağlıyor gibi görünüyor. Bu konuda bilgisi olanlar bilgilendirme yapabilir mi?
Edit: Oto düzeltme kurbanı olmuş başlık, değişim için bildirdim kusura bakmayın.