R10 forum kurallarına aykırı rekabet içeren bir yorum yaptığım söyleniyor konuyu incelediğimde düşüne düşüne bir hal oldum tek yazdığım herkesin ki gibi ''katılıyorum'' yazmak , aykırı olan bir şey varmı diye düşünüyorum sizlere sormak istedim.
Ne Düşünüyorsunuz?