• 12-10-2024, 14:36:43
    #1
    R10 forum kurallarına aykırı rekabet içeren bir yorum yaptığım söyleniyor konuyu incelediğimde düşüne düşüne bir hal oldum tek yazdığım herkesin ki gibi ''katılıyorum'' yazmak , aykırı olan bir şey varmı diye düşünüyorum sizlere sormak istedim.
    Ne Düşünüyorsunuz?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Merhaba,
      @PolonyaCo; Ana satış konunuzu inceledim aynı tür onlarca yorum mevcut. Çekiliş yaptığınız zaman ana satış konunuza yorum yazdıramazsınız.
      @emrebeyazit; çekiliş konusu haricinde ana konuya yazdığınız mesaj silinmiş. Kategori kuralları çerçevesinde ana konuya yorum yazmak yasaktır.
      Kategori kurallarını okumak isterseniz : https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-okuyunuz.html

      İyi forumlar dileriz.
  • 12-10-2024, 14:39:14
    #2
    yanlışlık olmuştur modlarım da dalgın olabilir sonuçta onlarda bir insan ve duyguları var
  • 12-10-2024, 14:39:19
    #3
    modaretör hatası
  • 12-10-2024, 14:40:50
    #4
    Mod hatası gibi görünüyor
  • 12-10-2024, 14:45:35
    #5
    Merhabalar bizlerede bildirdiler . Birçok yorum silinmiş . Sebebi Ana konuda çekılıs olmamalı dendi . Ondan dolayı cekılıs konumuzu ayırdık . Bundan sonra bir sorun olmayacaktır hocam . https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...27473-a-2.html
  • 12-10-2024, 15:05:40
    #6
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Platin üye
    Merhaba,
    @PolonyaCo; Ana satış konunuzu inceledim aynı tür onlarca yorum mevcut. Çekiliş yaptığınız zaman ana satış konunuza yorum yazdıramazsınız.
    @emrebeyazit; çekiliş konusu haricinde ana konuya yazdığınız mesaj silinmiş. Kategori kuralları çerçevesinde ana konuya yorum yazmak yasaktır.
    Kategori kurallarını okumak isterseniz : https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-okuyunuz.html

    İyi forumlar dileriz.