Merhabalar bizlerede bildirdiler . Birçok yorum silinmiş . Sebebi Ana konuda çekılıs olmamalı dendi . Ondan dolayı cekılıs konumuzu ayırdık . Bundan sonra bir sorun olmayacaktır hocam . https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...27473-a-2.html