Merhaba,
@PolonyaCo; Ana satış konunuzu inceledim aynı tür onlarca yorum mevcut. Çekiliş yaptığınız zaman ana satış konunuza yorum yazdıramazsınız.
@emrebeyazit; çekiliş konusu haricinde ana konuya yazdığınız mesaj silinmiş. Kategori kuralları çerçevesinde ana konuya yorum yazmak yasaktır.
Kategori kurallarını okumak isterseniz : https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-okuyunuz.html

İyi forumlar dileriz.