Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba,
@PolonyaCo; Ana satış konunuzu inceledim aynı tür onlarca yorum mevcut. Çekiliş yaptığınız zaman ana satış konunuza yorum yazdıramazsınız.
@emrebeyazit; çekiliş konusu haricinde ana konuya yazdığınız mesaj silinmiş. Kategori kuralları çerçevesinde ana konuya yorum yazmak yasaktır.
Kategori kurallarını okumak isterseniz :
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-okuyunuz.html
İyi forumlar dileriz.