• 12-10-2024, 03:09:43
    #1
    Merhabalar yaşım 19 boyum 1.65 kilom 75kg
    Sizce boyumu bu saatten sonra nasıl uzatabilirim ?
    Kilo vermeye çalışsam kilodan boya etkisi olur mu ?
    Diyet yapmak istiyorum önerileriniz varmıdır ?
  • 12-10-2024, 03:24:41
    #2
    Kilo kaybinız sizi daha ince (aynı boy düzeyindeki çevrenizin gözünde) gösterecektir. Gerçek anlamda boy uzaması 20 yaşından sonra nadir vakalar hariç olmak üzere olmaz.

    Diyet yaparken telefonunuzda bir not defterine günün hangi saatinde neler yediğinizi besin degerleri ile birlikte (yag-protein-kalori) not tutun ve bunu alışkanlık haline getirin,10 gün içinde kendi alışkanlık olur zaten. Her gün bir tık daha az kalori alarak bu iş olur. Bir r10+ ateşlersen sevinirim.iyi çalışmalar şimdiden
  • 12-10-2024, 03:25:11
    #3
    Hocam bu saatten sonra çok fazla uzayamazsınız maalesef. Azda olsa uzamak istiyorum diyorsanız da basketbol, voleybol gibi sporlara yönelebilirsiniz. 21 22 yaşına kadar bir insan azda olsa uzayabilir.
  • 12-10-2024, 08:40:52
    #4
    Takma kafana usta bende aynı yaştayım 170 falanım
  • 12-10-2024, 08:57:16
    #5
    L4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takma kafana usta bende aynı yaştayım 170 falanım
    Polis olacağım Allah'ın izniyle ama boydan kaybediyoruz
  • 12-10-2024, 09:45:08
    #6
    Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis olacağım Allah'ın izniyle ama boydan kaybediyoruz
    Hocam kaç istiyo boy olarak?
  • 12-10-2024, 09:52:13
    #7
    l4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kaç istiyo boy olarak?
    1.70
  • 12-10-2024, 09:53:57
    #8
    Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.70
    Yaparsın her türlü boy tahtasında da çaktırmadan biraz kaldır topuğunu öyle giren çok kişi var
  • 12-10-2024, 09:54:46
    #9
    L4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaparsın her türlü boy tahtasında da çaltırmadan biraz kaldır topuğunu öyle giren çok kişi var
    İnşallah bakalım dostum