Merhabalar yaşım 19 boyum 1.65 kilom 75kg
Sizce boyumu bu saatten sonra nasıl uzatabilirim ?
Kilo vermeye çalışsam kilodan boya etkisi olur mu ?
Diyet yapmak istiyorum önerileriniz varmıdır ?
Boy uzaması hakkında (19)
9
●294
- 12-10-2024, 03:09:43
- 12-10-2024, 03:24:41Kilo kaybinız sizi daha ince (aynı boy düzeyindeki çevrenizin gözünde) gösterecektir. Gerçek anlamda boy uzaması 20 yaşından sonra nadir vakalar hariç olmak üzere olmaz.
Diyet yaparken telefonunuzda bir not defterine günün hangi saatinde neler yediğinizi besin degerleri ile birlikte (yag-protein-kalori) not tutun ve bunu alışkanlık haline getirin,10 gün içinde kendi alışkanlık olur zaten. Her gün bir tık daha az kalori alarak bu iş olur. Bir r10+ ateşlersen sevinirim.iyi çalışmalar şimdiden - 12-10-2024, 08:57:16Polis olacağım Allah'ın izniyle ama boydan kaybediyoruzL4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2024, 09:45:08Hocam kaç istiyo boy olarak?Fatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2024, 09:53:57Yaparsın her türlü boy tahtasında da çaktırmadan biraz kaldır topuğunu öyle giren çok kişi varFatihakaa45 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2024, 09:54:46İnşallah bakalım dostumL4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle