Kilo kaybinız sizi daha ince (aynı boy düzeyindeki çevrenizin gözünde) gösterecektir. Gerçek anlamda boy uzaması 20 yaşından sonra nadir vakalar hariç olmak üzere olmaz.
Diyet yaparken telefonunuzda bir not defterine günün hangi saatinde neler yediğinizi besin degerleri ile birlikte (yag-protein-kalori) not tutun ve bunu alışkanlık haline getirin,10 gün içinde kendi alışkanlık olur zaten. Her gün bir tık daha az kalori alarak bu iş olur. Bir r10+ ateşlersen sevinirim.iyi çalışmalar şimdiden