• 10-10-2024, 13:11:02
    #1
    Merhaba arkadaşım KYK'da sigara izmaritini yakalatmış. İçerken vs. yakalanmamış sadece pencere dışında izmariti bulmuşlar. Ceza kesilecek sanırım maliye üzerinden ancak makbuzun evine gitmesini istemiyoruz. Cezayı ödemeye razıyız onda sıkıntı yok ama makbuzun gitmesini nasıl engelleriz?
  • 10-10-2024, 13:15:39
    #2
    BirDomain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşım KYK'da sigara izmaritini yakalatmış. İçerken vs. yakalanmamış sadece pencere dışında izmariti bulmuşlar. Ceza kesilecek sanırım maliye üzerinden ancak makbuzun evine gitmesini istemiyoruz. Cezayı ödemeye razıyız onda sıkıntı yok ama makbuzun gitmesini nasıl engelleriz?

    İkametini yurda aldirsin.
  • 10-10-2024, 13:16:17
    #3
    WooPSs36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkametini yurda aldirsin.
    Yurda girişte ev adresi verilmiş oraya gidecek sanırım
  • 10-10-2024, 13:18:55
    #4
    İzmaritin kime ait olduğunu kim tespit etmiş.
  • 10-10-2024, 13:20:13
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmaritin kime ait olduğunu kim tespit etmiş.
    Hocam bir tespit yok ama sorun cıkmasın diye cezayı ödeyeceğiz sorun değil. Sadece eve makbuz gitmesin istiyoruz
  • 10-10-2024, 15:52:52
    #6
    İkameti aldıramıyorsa ceza her türlü gidecek. Gittiğinde ise, aslında oda arkadaşı içmiş ama arkadaşının ailesi sigara içtiğini öğrenirse harçlığını kesebilirler hatta okuldan kaydını bile aldırırlar diye ağladığı için anlayışlı, fedakar, cefakar ve her mağduriyette öne atılmayı seven bir kimse olarak sen kendi adını yazdırıp kendi adresini vermişsin. Miş miş de mişsin.