İkameti aldıramıyorsa ceza her türlü gidecek. Gittiğinde ise, aslında oda arkadaşı içmiş ama arkadaşının ailesi sigara içtiğini öğrenirse harçlığını kesebilirler hatta okuldan kaydını bile aldırırlar diye ağladığı için anlayışlı, fedakar, cefakar ve her mağduriyette öne atılmayı seven bir kimse olarak sen kendi adını yazdırıp kendi adresini vermişsin. Miş miş de mişsin.