Merhaba arkadaşım KYK'da sigara izmaritini yakalatmış. İçerken vs. yakalanmamış sadece pencere dışında izmariti bulmuşlar. Ceza kesilecek sanırım maliye üzerinden ancak makbuzun evine gitmesini istemiyoruz. Cezayı ödemeye razıyız onda sıkıntı yok ama makbuzun gitmesini nasıl engelleriz?